Povećaj posjetu na svom blog-u,web-u,profil-u, naruči banner i napravi razmjenu TRENUTNO NE RADIM BANNERE

Besplatni banneri-Zmay dizajn

<$$>, <$$>

Kako naručiti

Svoje narudžbe mi šaljete na zabanner@gmail.com.Odgovaram u što kraćem roku(ovisi koliko imam za raditi prije vas).S obziron da je bilo bisera "daj mi naprav banner",od sada kada budete naručilvali,u mailu mi šaljete :

1)Link do vaše stranice;
2)Slike koje želite da vam budu u banneru(ili link do njih);
3)Veličina banera;
4)Što da vam piše na banneru.
5)Da li želite sa ili bez polja za kopiranje vaših bannera

Vi možete naručiti banner da vam ja prilagodim vašoj stranici.Takve bannere radim sa slikama sa vaše stranice(ili slike koje nađem slične onima koje bi pasale na vaše stranice ili bile slične onima koje već jesu na vašoj stranici).Za takav banner trebate poslati u mailu:

1)Link do vaše stranice;
2)Veličina bannera.

U protivnom ne radim banner.Ako vam je teško napisati ovo što sam napisao što da mi pošaljete u mailu,nemojte se ni javljati.

02.12.2007. u 18:00 •

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ako želiš staviti ovaj blog u favorite samo klikni na gumb


Pošalji E-mail

Probajte, zaista vredi. Inače nisam za ovakve stvari al može se zaradit ovde. Ispuniš online ankete i zaradiš.<

zagrebancija.blog.hr
Purgerski rječnik

eXTReMe Tracker
Ivan Brnčić © Zmay dizajn 2007