Povećaj posjetu na svom blog-u,web-u,profil-u, naruči banner i napravi razmjenu TRENUTNO NE RADIM BANNERE

Besplatni banneri-Zmay dizajn

<$$>, <$$>

Razmjena bannera

Kako djeluje razmjena?Kada napravite razmjenu sa nekime,i taj stavi vaš banner na njegovu stranicu,prilikom posjeta njegove stranice njegovi posjetitielji će vidjeti vaš banner i moguće da će doć na vašu stranicu.Što više razmjena na pravite,to će vaš banner biti na više stranica i biti vidljiv većem broju posjetitelja.Još jedna perdnost razmjene bannera.Prikilom upisa u tražilicu,na određenu riječ otvorit će se rezultati-ako su vaši baneri na više stranica i sadrže tu određenu riječ,bit će više rezultata za vas i vašu stranicu.
Da bi vaš banner bio na ovom blogu,morate jedan od mojih staviti na vaše stranice.Kada stavite moj banner na vaše stranice,javite mi na koju stranice ste stavili i kad se uvjerim da je on na vašoj stranici,stavljam vaš banner.Ako je vaš banner na mojoj stranici,a vi maknete moj sa vaše-vaš će banner automatski biti uklonjen sa ovog bloga.Neke stranice koje nemaju razmjenu bannera,traže 50tak i više kuna da bi stavili vaš banner na određeno vrijeme ili broj prikazivanja.Na ovom blogu vaši banneri ostaju neograničeno i uvijek su vidljivi i dostupni,zato molim da se pridržavate uvjeta razmjene mojih bannera.Primjetio sam da me po danu posjeti između 30-60 ljudi,a to su vaši potencijalni posjetitelji/čitatelji vašeg bloga ili neke druge stranice.Za svaki banner u razmjeni dolazi kratak opis stranice i time više približiti vaš blog ili stranicu potencijalnim posjetiteljima.
Za one koji ne žele razmjenu sa mnom,a žele da im napravim banner-ispod njihovog bannera će stajati link do mene,dok u polju za kopiranje vašeg bannera neće biti.Ako maknete link do mog bloga,ostavit ću vam poruku u komentarima zašto se maknuli link i tako će vaši posjetitelji znat da dorađujete i prerađujete stvari.
Mislim da nisam zahtjevan s obzirom da vam besplatno radim reklamu.

02.12.2007. u 18:01 •

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ako želiš staviti ovaj blog u favorite samo klikni na gumb


Pošalji E-mail

Probajte, zaista vredi. Inače nisam za ovakve stvari al može se zaradit ovde. Ispuniš online ankete i zaradiš.<

zagrebancija.blog.hr
Purgerski rječnik

eXTReMe Tracker
Ivan Brnčić © Zmay dizajn 2007